افتخاری، عبدالرضا رکن الدین (1390). تحلیلی بر الگوی بازاریابی گردشگری استان البرز، همایش بازاریابی گردشگری، کرج.
آرامش، حامد، یعقوبی، نورمحمد، مهدی بیگی، نجمه، و گرگیج، مریم (1398). مطالعه پیشرانها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی،
چشم انداز مدیریت بازرگانی، 18(37)، 121-139.
10.29252/jbmp.18.37.121
تواضعی فر، اسما، تاش، مهیم، و کشاورز، سهیلا (1398). شناسایی پیشرانهای مؤثر بر کارآفرینی دیجیتال در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد فراترکیب،
علم و فناوری، 9(3)،
61-72. SID. https://sid.ir/paper/364495/fa
شمس، علی، و رضایی، روح الله (1383). فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم، ضرورتها و چالشهای فرآوری آن در توسعه، دام و کشت و صنعت، 57، 65-71.
علوی، حسن (1382). تجارت الکترونیک در روستا، موانع و راه کارها. مجموعه مقالات همایش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستا، تهران: دانشگاه علم و صنعت.
کوهی، مینا، و باقرزاده، مجید (1395). بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مؤسسات مالی اعتباری کوثر شهر تبریز)،
پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری، تبریز، دانشگاه فنی و حرفهای استان آذربایجان شرقی، سازمان مدیریت صنعتی تبریز.
https://civilica.com/doc/564661/
نصیرایی، محسن (1381). نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستیابی به امنیت غذایی و توسعه روستایی و تأثیر آن بر توسعه کشاورزی، زیتون، 166، 49-54. https://civilica.com/doc/319533
نیری، شهرزاد، صفاری، مرجان، ابوالصدق، سارا، و شایان، علی (1397). شناسایی و رتبه بندی نیروهای پیشران مؤثر بر وضعیت آینده رسانههای دیجیتال با رویکرد فناورانه،
پژوهشهای ارتباطی، 25(3)، 9-36.
https://doi.org/10.22082/cr.2018.92454.1683
هنرور، افشار (1388). طراحی الگوی بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران، رساله دوره دکتری گروه تربیت بدنی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس.
https://elmnet.ir/doc/10435755-1511
Alavion, S. J., Allahyari, M. S., Al-Rimawi, A. S., & Surujlal, J. (2017). Adoption of
agricultural E-marketing: application of the theory of planned behavior. Journal of
international food & agribusiness marketing, 29(1), 1-15. DOI:10.1080/08974438.2016.1229242
Bai B., Law, R., & Wen, I. (2008). The impact of website quality on customer satisfaction and purchase intentions: evidence from Chinese online visitors,
Intl Journal of Hospital Management, 27, pp 391–402. DOI:
10.1016/j.ijhm.2007.10.008
Brodie, R. J., Winklhofer, H., Coviello, N. E., & Johnston, W. J. (2007). Is e-
marketing coming of age.
Journal of Interactive Marketing, 21(1), 1-20.
https://doi.org/10.1002/dir.20071
Caspary, G., & O'Connor, D. (2003). providing low-cost information technology access to rural community, Webdoc Series, OECD Development Center publishing, No1, Paris, 48 pages. DOI: 10.1787/675385036304.
Cecchini, S., & Raina, M. (2002).
Warana: the case of an Indian rural
community adopting ICT, Information Technology in Developing Countries Working publishing, No1,
https://dx.doi.org/10.2139/ssrn.568181
El-Gohary, H. (2012). Factors affecting E- Marketing adoption and implementation in tourism firms: An empirical investigation of Egyptian small tourism organisations,
Tourism Management 33.
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2011.10.013
FAO. (2019). Digital technologies in agriculture and rural areas. Rome: Food and
Agriculture Organization of the United Nations.
Fecke, W., Danne, M., & Mußhoff, O. (2018), E-commerce in agriculture–The case of crop protection product purchases in a discrete choice experiment,
Computers and Electronics in Agriculture, 151: 126 -135.
https://www.econstor.eu/handle/10419/178661
Jalali, A. A., Okhovvat, M. R., & Okhovvat, M. (2011). A new applicable model of Iran
rural e-commerce development. Procedia Computer Science, 3, 1157-1163. https://doi.org/10.1016/j.procs.2010.12.187.
Jamaluddin, N. (2013), Adoption of E-commerce practices among the Indian farmers, a survey of trichy district in the state of Tamilnadu, India, Procedia economics and finance, 7: 140-149. https://doi.org/10.1016/S2212-5671(13)00228-1
Keil, M., Lee, H. K., & Deng, T. (2013). Understanding the most critical skills for managing IT projects: A Delphi study of IT project managers. Information & management, 50(7), 398-414. http://dx.doi.org/10.1016/j.im.2013.05.005
Kotler, P., & Armstrong, G. (2006). Principles Of Marketing, Prentice-Hall of India. India,231 pages. http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.568181
Kumar, S. (2015). Rural Marketing of Agricultural Produce in India: Problems
and Prospects, Global Journal of Engineering, Science & Social Science
Studies, 1(4): 1-13.
Lin, L. Y., & Lu, C. Y. (2010). The influence of corporate image, relationship marketing, and trust on purchase intention: the moderating effects of word-of-mout,
Tourism review, 65 (3), pp 16-34.
http://dx.doi.org/10.1108/16605371011083503.
Rudra, B. S., Charan, A.B., & Jenaf, B.S. (2015). InformationCommunication Technology Promoting Retail Marketing in Agriculture Sector in India as a Study.
Procedia Computer Science, 48, 652-659.
http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2015.04.148
UNCTAD. (2017). Digitalization, Trade and Development. New York: United Nations
Conference on Trade and Development.
Weisberg J., Te'eni, D., & Arman, L. (2012). Past purchase and intention to purchase in e-commerce: The mediation of social presence and trust, Internet Research, 21 (1), pp 82 -96.